keskiviikko 4. helmikuuta 2009

Voimme todeta

Siis mulla olisi aihetta olla hyvin vihanen kun mun miehelleni oli valehdeltu. Aika isosta asiasta, turhaa tommonen. Asiaa en kuitenkaan tuo julkisuuteen, koska siihen liittyy muitakin.
Itseasiassa oon jutellut minun hyvän ystänäni yhden lehden päätoimittajan kanssa, että miten mun kannattaisi kirjoittaa blogiani. Hyvin kuulemma menee =). Onse kiva kuulla välillä jotain mukavaa kuin risuja. Tästä blogista sen verran, että olen ymmärtänyt etten saisi kirjoittaa niin avoimesti. Siis minä en saa kirjoittaa rehellisesti, mutta kun minusta kirjoitetaan se saa jopa olla valetta. Et ei mee kyllä sellanen jakeluun. Onhan se hieman masentavaa. Olen kuitenkin todella kiltti ihminen kuka ei tekisi kenellekkään pahaa, monet luulee muuta. Itseasissa siinä olen todella pettynyt yhteen ihmiseen. Ja siitä asiasta aionkin kertoa totuuden, jossain vaiheessa täällä kunhan vain kerkeän.Täytyy kirjoittaa se kiltisti , ettei tempperamentti nouse päähän kuin kirjoittaa sitä. Sen verran raskas asiahan se minua kohtaa oli. Ja on.
Suomalaisia aina kehutaan suorapuheiseksi kansaksi, no se ei kyllä sitten yhtään pidä paikkansa.
Munkin pitäisi varmaan opetella pitämään se suu kiinni. Tulee turhan usein sanottua sellaista , mitä monet ei kestä kuulla päin naamaa. Mut senkin olen huomannu mitä enempi olet epärehellinen niin susta pidetään enemmän. Ihankuin ihmiset tykkäisi paskanjauhannasta. Tyhmää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti