maanantai 9. helmikuuta 2009

Muistan kun

Muistan kun ensimmäisen kerran elämäni aikana äänestyslippu tipahti kotiini. Olin , että nyt äänestetään sitten kunnolla ja valitaan ehdokas huolella. Aiemmin olin vain nähnyt , että äitini ja isäni aina vaalipäivänä lähtivät äänestämään Lepsämän ala-asteelle ja minä istuin kuin tatti takapenkillä. Koska se minulle on opetettu, että kun on mahdollisuus äänestää niin silloin äänestetään. Muistan kun kysyin isältäni pienenä, että ketä äänestit. Isä sanoi: - Sitä ei tarvitse kenellekkään kertoa, sen saa pitää omana tietonaan.
Kuitenkin silloin kun ensimmäisen kerran aloin miettimään ketä äänestäisin. Mietein ehdokkaan omia mielipiteitä ja kuka heistä on mielipiteissään samaa mieltä kuin minä. Tv:n kautta se ehdokaskin löytyi, katsoin muistaakseni vaalipaneelia. Ja kävin äänestämässä ennakkoon, koska vaalipäivänä oli töitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti