maanantai 7. joulukuuta 2009

Vastaus

Minä en ole mistään muusta suuttunut kuin siitä, että aloit puhumaan minun henkilökohtaisista asioista. Niihin liittyy paljon muutakin mitä lehdissä on lukenut,
kuten olet varmaan huomannut mitä olen viimeisenä tänne kirjoitellut.
Enka minä sinusta ala nimellä tänne kirjoittamaan, koska et ole julkisuudenhenkilö.
Kuten minä.
Mutta aika negatiiviseen sävyyn ne ovat kirjoitettu. En tiedä mistä olet herneesi nenään vetänyt , joten siksi laitoin sen p.s koska saisit tietää, ettei tuo ole sopivaa kysellä sellaisista asioista jotka keltaisessa lehdissö on ollut.
Alibi-lehtihän " oli" tekemässä uudelleen juttua siitä kunnallisvaali jutusta, mut kas kummaa ei tehnytkään? Miksi? Siihenkin on varmaan syy? Syyn tiedän vain minä ja lehden päätoimittaja, eikö? Ja siitä ihmiset voi päätell' omat juttunsa eikö niin?

Hauskaa Joulun odotusta.

Sähköpostini ei nyt toimi joten kirjoitin tänne.

Ja muuta tänne en kirjoita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti