perjantai 13. marraskuuta 2009

En ymmärrä sitä miksi olen niin kiinnostava ihminen. Haluan sanoa suoraan asiat ja se on mun tyylini.

Minusta on niin paljon negatiivista asiaa liikenteessa , en ole korjannut koskaan niitä asioita,
Koska en halua olla julkisuudessa,. Olen kiinnostunut vain yhteiskunnallisista asioista.
Minusta siinä ei ole mitään väärää ihmiset muuttuvat ja mulla on käynyt todella isoja asioita elämässäni. Mitkä on varmasti heikentänyt asioissa harkintakykyäni.

Minulla on ollut ihana lapsuus, kunnes isäni kuoli, Samaan aikaan sairastan vakavasti tällä hetkellä istun sohvalla ja en kykene kävelemään, koska sain kohtauksen sikainfluenssa piikistä.
Huomenna selviää lisää mistä on kyse,.

Moni on arvostellut kirjoituskykyäni, olen pahoillani, että minulla on lukihäiriö en voi sille mitään.
Yritän kirjoittaa parhaani mukaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti