torstai 2. huhtikuuta 2009

Olihan se siellä D!

No niin olihan se siellä. Sille joka just haukoit mut siinä kommentissa., että yritän muka johdatella ihmiset veks siitä, et olisin muka itse??!! No mähän varmaan se seiskan toimittaja oonkin!! Vai mitä?? Ihan vaan tiedoks, etten oo rasisti. Jos joku naikkonen haluu julkisuutta jonkun muutaman hassun viestin takia niin hei, luulen et suurin osa ihmisistä toivoo, että se häipyy.. Eikös? Noita salarakkaita on jo liikaa... Ja jos sua niin paljon ahdistaa nää mun "tyhmät kirjoitukset" niin älä lue. Vai ootko niin utelias , että luet? -Hanki elämä. Jos nyt meinaat taas kiukuspäissäs laittaa jonku tyhmän kommentin;- En julkaise sitä. Tollaset ihmiset ketkä kuvittelevat asioita en laita, sori. Ja sitten , että tais mennä hieman lähelle tuo minun kirjoitukseni "julkisuuden hakuinen", no jos mulle muutkin ovat samaa sanoneet. Niin eikös se oo totta!? Kaikki ihmiset ku ei suoraa puhu :D

2 kommenttia:

  1. Moi

    Koska et näköjään julkaissut kommenttiani niin kommentoin muualle internetin syövereihin.... jatkossa tulen pysymään vain ja ainoastaan asialinjalla. parhain terveisin Porta

    VastaaPoista
  2. Moi, Porta!
    Asialliset komentit julkaisen :D ja jos kommentoit muualle niin en valitettavasti lue niitä :D Jos meinasit keskustelupalstoja jne.
    Minulla on muutakin tekemistä kuin lukea niitä.
    Varmaan myöskin huomasit, että puhuin totta Dritasta? Sain taas vaan itse koko viikon kuraa päälleni, sellaisesta asiasta mikä ei edes koskenut minua.

    VastaaPoista