tiistai 3. maaliskuuta 2009

Huvittava juttu =)

Annoin kahdelle siis kahdelle henkilölle tämän blogi osoitteen. Aika nopiaa oli kiirinyt keskustelupalstalle, no oikeastaan se vain huvitti minua, koska se EI ollut yllätys minulle laisinkaan. Itseasiassa oikeasti arvasin sen jopa =). No mikäs siinä jos lukioita on enemmän.
Tähän sopisi hyvin:- ikäänny, mutta älä aikuistu.
Minkälaisia muuten mielestänne ihmisten käytöstavat nykypäivänä ovat? Tarkoitan kiitoksen sanomista ja hei ja niin edespäin.? Tai ihmisen tylyys? Suurinosa on kilttejä ja mukavia, mutta entäs ne tylyt? Negatiiviset? No, huumorilla pärjää eteenpäin. Eikö? Ei Elämää kannata turhan kriittisesti ottaa. Pitäisi varmaan pitää turpa kiinni , ettei koe jotain ns. "syrjimistä".
Järjestötyön kurssi olisi ollut kiva suorittaa , mutta se meni vähän ohi multa! Blaah.
Mä oon muuten ristinyt , että eduskuntapeli on alkanut. Kaikki puhuvat siitä ja toivovat ehdolle. Mutta eihän siitä mitenkään "ääneen" puhuta. Jänskättää jo valmiiksi ketä tai kuka on valmisteltu siihen. Kilpailu on kova kulissien takana ja toisista etsitään vikoja mitkä tuoda ilki juoruamalla tai sitten on otettu ystäväksi sellainen ketä vihataan. Itse en lusikkaani siihen soppaan laske, koska ei kiinnosta alkaa riitelemään. Antaisitte toisillenne vaalirauhan.

4 kommenttia:

  1. Olen itsekkin kyllästynyt tohon

    VastaaPoista
  2. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista